تفاوت کرم بدن با لوسیون چیست؟ بسیاری از افراد روزانه از صورت خود مراقبت می‌کنند؛ اما بدن خود را فراموش می‌کنند. پوست بدن نیز نیاز به پاک‌سازی و آبرسانی منظم دارد. بهترین محصول برای این کار چیست؟ اگر به قاسمی کالا مراجعه کنید، ما به شما لوسیون یا کرم بدن را معرفی می‌کنیم. ممکن است بسیاری از مشتریان از تفاوت این دو محصول بی‌خبر باشند؛ بنابراین بهتر است این مطلب را مطالعه فرمایید تا بتوانید در مورد ویژگی‌های هر یک اطلاعاتی به دست بیاورید.

آشنایی با کرم بدن

کرم یک محصول غلیظ با قوام متراکم بوده که حاوی بسیاری از اجزای مغذی، چرب و روغن‌های طبیعی است. کرم‌ها بر وضعیت خارجی پوست تأثیر می‌گذارند؛ اما می‌توانند به داخل آن نیز نفوذ کنند. به‌عنوان‌مثال، شما با استفاده از کرم می‌توانید یک اثر مرطوب‌کننده، گرم‌کننده، ماساژ یا ضد سلولیت عمیق ایجاد کنید. کرم‌ها چندین مزیت دیگر نیز دارند. آن‌ها رطوبت را در بدن حفظ می‌کنند و لایه‌ای را روی سطح پوست تشکیل می‌دهند که از بدن در برابر اثرات منفی عوامل طبیعی (به ویژه در فصل سرد) محافظت می‌کند.

علاوه بر این کرم بدن از خشکی جلوگیری می‌کند و پوست را از پوسته‌پوسته شدن محافظت می‌کند. این محصول دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند سلول‌ها را در حالت سالم نگه ‌دارد. کرم بدن معمولاً به سرعت پس از استفاده جذب می‌شود و پوست را با ویتامین‌ها و سایر ریز عناصر مفید غنی می‌کند. استفاده از این محصول برای لطافت و نرمی پوست ضروری است.

 

تفاوت کرم بدن با لوسیون

 

آشنایی با لوسیون بدن

لوسیون بدن در اصل یک کرم دست و بدن با عصاره توس، بابونه و گل ذرت مرطوب‌کننده است. که مغذی، تسکین‌دهنده و نرم‌کننده پوست است. لوسیون بدن باعث مخملی شدن پوست می‌شود. این محصول فوراً جذب شده و احساس چسبندگی به جا نمی‌گذارد.

لوسیون بدن معمولاً برای استفاده در فصل گرم طراحی شده است. قوام آن کمتر از کرم غلیظ و چرب است. پس از استفاده، فرد می‌تواند بدون ترس از لک شدن اشیا و لباس، پوشاک مورد نظر خود را بپوشد. این محصول بر اساس آب و با استفاده از روغن‌های طبیعی تهیه می‌شود؛ بنابراین شکل آن مایع تر است.

لوسیون بدن برای سهولت در استفاده در یک بطری با تلگراف فروخته می‌شود. این محصول منافذ را مسدود نمی‌کند و می‌تواند برای درم‌های مشکل‌دار مستعد چربی نیز استفاده شود.

 

همچنین بخوانید: خرید محصولات گارنیر اصل

 

مزایای استفاده از لوسیون بدن چیست؟

پس از استفاده، فرد بلافاصله احساس می‌کند که پوستش مرطوب شده است. این محصول حاوی بسیاری از عصاره‌های گیاهی مفید است؛ تولیدکنندگان حتی اسید هیالورونیک، سرم‌های ضد پیری و سایر عوامل لیفت‌کننده را به این محصول اضافه می‌کنند.

لوسیون بدن به خوبی روی سطح پوست توزیع می‌شود و قادر به حل مشکلات پوستی مانند حساسیت بیش از حد، سلولیت و خشکی است. این محصول می‌تواند از بدن در برابر اثرات منفی نور مستقیم خورشید محافظت کند. این محصولات و کرم ضد چین و چروک رتینول کوزارکس cosrx در سایت قاسمی کالا جهت سفارش و خرید آنلاین موجود هستند.

تفاوت کرم بدن با لوسیون چیست؟

تفاوت کرم بدن و لوسیون معمولاً در قوام محصول است. کرم بدن چرب‌تر و غلیظ‌تر است و معمولاً کندتر جذب پوست می‌شود. همچنین ویسکوزیته آن بسیار بیشتر از لوسیون است؛ بنابراین گاهی اوقات باید صبر کنید تا جذب شود. اما این ویژگی کمک می‌کند تا عمیق‌تر به پوست نفوذ کند و از داخل آن را با رطوبت اشباع کند.

از طرف دیگر، لوسیون یک محصول بسیار مایع است، بنابراین استفاده از آن در تابستان راحت است. من آن را اعمال کردم و در مناطق وسیعی از بدن پخش کردم، محصول بلافاصله جذب شد و هیچ اثری از خود باقی نگذاشت. لوسیون بدن مناسب برای پوست‌های معمولی و مختلط، نه خشک است.

اگر پوست بسیار خشک و بی‌روح به نظر می‌رسد، لوسیون به تنهایی مشکل را حل نمی‌کند. استفاده از کرم مغذی به عنوان اولین مرحله مراقبت و استفاده از لوسیون به عنوان یک محصول کمکی توصیه می‌شود.

 

تفاوت کرم بدن با لوسیون

 

بخوانید: محصولات اورجینال کوزارکس

 

سخن پایانی

در این مطلب به سوال تفاوت کرم بدن با لوسیون چیست؟ پاسخ داده شد. کرم و لوسیون قابل جایگزینی نیستند. برای آبرسانی عمیق، کرم بهتر است. این در حالی است که لوسیون برای استفاده روزانه عالی است. قبل از خرید محصول، باید ترکیب و تاریخ انقضای آن را به دقت مطالعه کنید. هنگام انتخاب لوازم آرایشی، مهم است که نوع پوست و ویژگی‌های آن را در نظر بگیرید.

اگر فروشنده‌ای محصولی با مواد عجیب و غریب و ناشناخته ارائه می‌دهد، قبل از خرید آن، باید آن را روی دست خود آزمایش کنید و واکنش پوست به آن را کنترل کنید. درک این نکته مهم است که کرم و لوسیون هر کدام عمل خود را دارند. هر دوی این محصولات ارزش دارند که در قفسه حمام شما باشند و بسته به شرایط از آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *