تفاوت آبرسان با مرطوب کننده در چیست؟ بسیاری از مردم به زیبایی و سلامتی پوست صورت خود توجه می کنند و برای حفظ این زیبایی از روتین های مراقبتی استفاده می کنند. کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده دو تا از محصولات مراقبتی هستند که در روتین پوستی قرار دارند و استفاده از آنها به حفظ لطافت و شادابی صورت بسیار کمک می کند.

علاوه بر شباهت ها و مزایایی که این دو کرم با هم دارند دارای یک سری تفاوت ها نیز هستند که در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل آنها بپرازیم. ولی اول از همه باید یک تعریف کلی از هر دو کرم داشته باشیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

تفاوت آبرسان با مرطوب کننده

 

همچنین بخوانید: محصولات بهداشتی وایت اسپا

 

کرم آبرسان چیست؟

یکی از کرم های کاربردی و ضروری برای پوست, کرم آبرسان است که باید در طول روز استفاده از این نوع کرم را در روتین پوستی خود قرار دهید. کرم های آبرسان می توانند به حفظ رطوبت پوست بسیار کمک کنند. از این رو در هنگام استفاده لایه ی نازکی را بر روی پوست صورت یا بدن ایجاد می کنند تا رطوبت کمتری از آن خارج شود.

پوست بسیاری از افراد به دلایلی از جمله, نوع پوست, سن, موقعیت جغرافیایی و….. نمی تواند رطوبت خود را حفظ کند. به همین دلیل استفاده از کرم آبرسان توصیه می شود. البته لازم به ذکر است که نوشیدن آب کافی در طول روز, ورزش و تغذیه مناسب نیز برای حفظ رطوبت پوست ضروری است.

مزایای استفاده از کرم آبرسان

برخی از مزایای استفاده از کرم آبرسان عبارتند از:

کرم مرطوب کننده چیست؟

کرم مرطوب کننده نیز یکی از محصولات مراقبتی پوست است که برای پوست بسیار مفید می باشد. مرطوب کننده ها حاوی ترکیباتی از جمله روغن های معدنی , روغن های گیاهی و… هستند. این روغن های موجود در مرطوب کننده ها باعث می شوند یک لایه روی پوست به وجود بیاید تا از خروج رطوبت جلوگیری کند.

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده

از مزایای کرم مرطوب کننده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تفاوت آبرسان با مرطوب کننده

 

تفاوت های کرم آبرسان و مرطوب کننده

به طور کلی کرم آبرسان و مرطوب کننده هر دو یک هدف را دنبال می کنند و آن هم جلوگیری از خشکی و حفظ رطوبت پوست است. ولی تفاوت اصلی این دو کرم در روش استفاده است. کرم آبرسان و مرطوب کننده هر دو یک لایه نازک بر روی پوست ایجاد می کنند تا از نفوذ آلودگی ها, باکتری ها و….. جلوگیری شود.

البته با اینکه هر دو به شادابی و لطافت پوست کمک می کنند ولی یک سری تفاوت ها دیگر نیز با هم دارند که در ادامه آن ها را ذکر می کنیم.

 

بخوانید: خرید محصولات سام بای می

 

از کرم آبرسان استفاده کنیم یا مرطوب کننده؟

در این بخش که که با تفاوت های کرم های ابرسان و مرطوب کننده آشنا شدید برای این که بفهمید از کدام استفاده کنید اول از همه باید نوع پوست خود را بررسی نمایید و با توجه به نیاز پوست خود از یکی از این کرم ها یا هر دوی آنها استفاده کنید. اگر پوستی کم آب و کدر دارید بهترین انتخاب برای شما کرم آبرسان است تا با تزریق آب به پوست و ایجاد رطوبت این مشکل را برطرف نماید.

اگر پوست خیلی خشک و کم آبی دارید بهتر است برای افزایش سرعت روند بهبودی از هر دو کرم آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید. ولی باید به این نکته توجه کنید که اول از کرم آبرسان و بعدا از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

خرید بهترین کرم آبرسان و مرطوب کننده

امروزه به دلیل تنوع زیاد محصولات پوستی در بازار, انتخاب کرم آبرسان و مرطوب کننده مناسب بسیار دشوار شده است. همانطور که گفتیم قبل از اینکه اقدام به خرید محصولات مراقبتی کنید باید حتما پوست خود را بررسی کرده و با توجه به نیاز پوست محصولات مناسبی را انتخاب نمایید.

برخی برندهای محبوب در بازار می توانند اولویت خریداران باشند. برای اطلاع از این برندها می توانید نظرات مصرف کنندگان آن ها را شنیده یا در اینترنت آنها را جست و جو نمایید. برخی از این برندها, نیتروژنا, شیگلم, گارنیر و….. می باشند. برای خرید محصولات برند نیتروژنا و خرید محصولات گارنیل اصل می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

تفاوت آبرسان با مرطوب کننده

 

نتیجه گیری

در این مطلب به سوال تفاوت آبرسان با مرطوب کننده در چیست؟ پاسخ داده شد. کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان دو محصول ضروری و بسیار مهم هستند که در روتین پوستی خود حتما باید از آنها استفاده نمایید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که همانطور که در این مقاله نیز ذکر شد اول از همه پوست خود را بررسی کرده و با توجه به نیاز پوست از یک کدام یا هردوی آنها استفاده کنید.

استفاده از هردوی آنها در کنار هم نتیجه مطلوب تری را در پی خواهد داشت فقط باید اول از کرم آبرسان استفاده کنید و بعد از کرم مرطوب کننده. در این مقاله به بررسی کامل تفاوت های کرم آبرسان و مرطوب کننده نیز پرداختیم و شما با مطالعه ی دقیق این مطلب با ویژگی ها, تفاوت ها و مزایای آنها آشنا خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *