در این مقاله قصد داریم به طور مفصل بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم را بررسی کرده و شما را با نحوه استفاده از کرم دور چشم, فواید آن و…. آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید. پوست اطراف چشم از پوست قسمت های دیگر صورت بسیار نازک تر و حساس تر است. پوست اطراف چشم سریع تر از نقاط دیگر خشک می شود  و چین و چروک هایی را ایجاد می کند. استفاده مداوم از کرم دور چشم می تواند از بروز این چین و چروک ها و تیرگی های اطراف چشم جلوگیری کند.

شما باید مصرف کرم دور چشم را از 20 سالگی به بعد شروع کنید. هر چند در این سن چین و چروکی اطراف چشمان شما مشاهده نمی شود, ولی استفاده مداوم از کرم دور چشم از بوجود آمدن این مشکلات در آینده پیشگیری می کند.

کرم دور چشم همچنین می تواند تیرگی های دور چشم و پف چشم را به راحتی برطرف کند. بنابراین بهتر است استفاده از کرم دور چشم را به تعویق نیاندازید تا در آینده جوان تر از سن واقعی خود به نظر برسید.

 

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم

 

 

همچنین بخوانید: خرید و قیمت محصولات برند شیگلم

 

انواع مختلف کرم های دور چشم

قبل از بررسی بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم بهتر است با انواع کرم دور چشم آشنا شوید. کرم های دور چشم در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند و برای سنین مختلفی استفاده می شوند. در بخش زیر به انواع مختلف کرم های دور چشم اشاره شده است:

کرم های دور چشم آبرسان دارای هیالورونیک اسید, ویتامین E , سرامید و…… هستند که می توانند رطوبت لازم را برای اطراف چشم تامین کنند و از ایجاد خشکی نیز جلوگیری نمایند. استفاده از این کرم به جوانسازی بیشتر پوست دور چشم کمک می کند.

برخی از کرم های دور چشم دارای فرمولاسیون غنی هستند که کاربردهای درمانی نیز دارند. ترکیباتی که در این کرم ها وجود دارد مانند مواد مغذی, ویتامین ها, رتینول یا ویتامین A دارای خواص ضد پیری هستند که اثرات درمانی دارند. از این رو به جوانسازی پوست کمک می کنند.

کرم های دور چشم روشن کننده دارای مواد آنتی اکسیدان, ویتامین های K و….. هستند. که باعث از بین بردن تیرگی ها, لک های پوستی و پف دور چشم می شوند و پوست را شفاف تر می کنند.

زمان استفاده از کرم دور چشم

بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم, شب قبل از خواب است. چرا که پوست در طول روز در مقابل آفتاب قرار می گیرد و دچار مشکلاتی می شود که در آخر شب نیاز به بازسازی دارد. پوست دور چشم اگر قبل از خواب به میزان لازم مواد مغذی دریافت کند, سریع تر بهبود خواهد یافت.

استفاده از کرم دور چشم قبل خواب می تواند تا حد زیادی به بهبودی پوست اطراف چشم شما کمک کند ولی کافی نیست و بهتر است در روز دو بار با استفاده از این کرم پوست دور چشم را ماساژ دهید. همچنین قبل از آرایش روزانه خود بهتر است از کرم دور چشم استفاده نمایید.

 

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم

 

فواید استفاده از کرم دور چشم

از جمله مهم ترین مزایای استفاده از کرم دور چشم می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

نحوه استفاده از کرم دور چشم

برای اینکه کرم دور چشم اثرگذاری خوبی داشته باشد باید در زمان مناسب و به روش درستی از آن استفاده کنید. بعد از خرید کرم دور چشم مناسب باید روتین منظمی را برای استفاده از آن در نظر بگیرید.

برای استفاده از کرم دور چشم ابتدا باید به اندازه یک نخود از کرم را برداشته و روی پوست اطراف چشم قرار دهید و سپس ضربه های آرامی را روی آن بزنید تا کاملا جذب پوست شود. به هیچ وجه کرم را دور چشم خود نمالید یا فشار ندهید چرا که ممکن است باعث خون مردگی و تیرگی زیر چشم شود.

چند نکته مهم در زمان استفاده از کرم دور چشم

در بخش زیر به چند نکته مهم در هنگام استفاده از کرم دور چشم اشاره شده است:

روش هایی برای افزایش تاثیرگذاری کرم دور چشم

یکی از بهترین و موثرترین اقدامات برای حفظ سلامت و شادابی پوست اطراف چشم, مصرف کرم دور چشم است. یکی از روش هایی که می تواند تاثیر گذاری این نوع کرم را بیشتر کند, دانستن زمان استفاده از کرم دور چشم است.

 اگر قصد خرید کرم دور چشم مناسب را دارید بهترین فروشگاه لوازم آرایشی قشم، قاسمی کالا است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. بعد از خرید کرم دور چشم مناسب روزانه دو مرتبه بر اساس روشی که در بالا به آن اشاره کردیم کرم دور چشم خود را مصرف کنید.

به چه نکاتی در زمان انتخاب کرم دور چشم باید توجه کنیم؟

در زمان انتخاب کرم دور چشم باید به تریبات آن توجه کنید. یکی از مهم ترین ترکیباتی که در کرم های دور چشم وجود دارد بتونین است. این ترکیب می تواند تمامی چین و چروک های پوست را از بین ببرد.

یکی از نکات دیگری که باید در زمان انتخاب کرم دور چشم به آن توجه کنید این است که این کرم باید از آسیب هایی که نور خورشید به پوست دور چشم شما می زند محافظت نماید. همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین C باشد که رطوبت پوست را تامین کند. همچنین قبل از خرید کرم دور چشم باید نوع پوستتان را نیز در نظر بگیرید. برای خرید کرم دور چشم از محصولات برند نیتروژنا می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

 

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم

 

lign: justify;”>نتیجه گیری

le=”text-align: justify;”>در این مقاله به بررسی بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم پرداختیم. کرم دور چشم جزو محصولات ضروری است که از 20 سالگی به بعد باید از آن استفاده کنید. قبل از انتخاب کرم دور چشم مناسب باید اطلاعاتی را در مورد آن بدانید و به همین منظور می توانید این مطلب را با دقت مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *